"Er Ibsen komen for å bli?" : ein studie av norsklærarens legitimering av Ibsen sin plass i undervising
dc.contributor.advisor | D'Amico, Giuliano | |
dc.contributor.author | Tvitekkja, Heidi Kristina | |
dc.date.accessioned | 2016-09-16T08:46:09Z | |
dc.date.available | 2016-09-16T08:46:09Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2407740 | |
dc.description.abstract | Denne oppgaven handler om hvordan norsklæreren legitimerer Ibsen sin plass i klasserommet. Dette er en undersøkelse som er gjort ved å nytte intervju. | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | NTNU | nb_NO |
dc.subject | Legitimering | nb_NO |
dc.subject | Ibsen | nb_NO |
dc.title | "Er Ibsen komen for å bli?" : ein studie av norsklærarens legitimering av Ibsen sin plass i undervising | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Humanities: 000::Literary disciplines: 040::Nordic literature: 042 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 82 | nb_NO |