Elevers oppfatning om lys og bølge/partikkel-dualismen
dc.contributor.advisor | Bungum, Berit | |
dc.contributor.author | Gjerland, Mathias | |
dc.date.accessioned | 2015-10-06T11:48:44Z | |
dc.date.available | 2015-10-06T11:48:44Z | |
dc.date.created | 2015-06-02 | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier | ntnudaim:12428 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2353040 | |
dc.description.abstract | Resultatene fra dette prosjektet forteller at elevene oppnår en god, forståelse av partiklenes bølgenatur knyttet til eksperimentelle resultater , men at elevene samtidig ikke makter å sette fotonets dualisme i sammenheng med den klassiske bølgebeskrivelsen av lys. | |
dc.language | nob | |
dc.publisher | NTNU | |
dc.subject | Lektorutdanning i realfag for trinn 8 -13, Matematikk og fysikk | |
dc.title | Elevers oppfatning om lys og bølge/partikkel-dualismen | |
dc.type | Master thesis | |
dc.source.pagenumber | 138 |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Institutt for lærerutdanning [3881]