dc.contributor.author | Jenssen, Gunnar Deinboll | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T11:27:28Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T11:27:28Z | |
dc.date.created | 2011-02-24 | nb_NO |
dc.date.issued | 2010 | nb_NO |
dc.identifier | 400127 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/231774 | |
dc.language | eng | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for ingeniørvitenskap og teknologi, Institutt for bygg, anlegg og transport | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Doktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181; 2010:124 | nb_NO |
dc.title | Behavioural Adaptation to Advanced Driver Assistance Systems: Steps to Explore Safety Implications | nb_NO |
dc.type | Doctoral thesis | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for ingeniørvitenskap og teknologi, Institutt for bygg, anlegg og transport | nb_NO |
dc.description.degree | PhD i bygg, anlegg og transport | nb_NO |
dc.description.degree | PhD in Civil and Transport Engineering | en_GB |