• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
Browsing Institutt for pedagogikk og livslang læring by Document Types 
  •   Home
  • Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
  • Institutt for pedagogikk og livslang læring
  • Browsing Institutt for pedagogikk og livslang læring by Document Types
  •   Home
  • Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
  • Institutt for pedagogikk og livslang læring
  • Browsing Institutt for pedagogikk og livslang læring by Document Types
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browsing Institutt for pedagogikk og livslang læring by Document Types "Bachelor thesis"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-20 of 32

  • title
  • issue date
  • submit date
  • author
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • ADHD - muligheter og begrensninger 

      (Bachelor thesis, 2019)
    • ADHD hos voksne arbeidstakere - fra utfordring til mulighet 

      (Bachelor thesis, 2019)
    • Elevers karrierekompetanse. En empirisk undersøkelse av en karriereveileders opplevelser 

      Saanum, Fredrik (Bachelor thesis, 2019)
    • En teoretisk drøftingsoppgave om sosiale meder og identitetsprosesser hos barn og unge. 

      (Bachelor thesis, 2019)
    • Er enhetsskolens tanker truet? 

      Skomakerstuen, Alexander (Bachelor thesis, 2019)
    • ”Hur kan vi förstå lekens plats och funktion i barnehagen genom presentationer av lek i rammeplanen för barnehagen?” 

      Lindberg, Andreas (Bachelor thesis, 2019)
      5.0 Avslutning Det är glädjande att se att lekens status har ökat i den nya rammeplanen, i och med att den flyttats fram till värdegrudlaget, helt plötsligt ska leken vara med och bidra i alla delar av rammeplanen. Man ...
    • Hvilke utfordringer møter lærere i arbeidet med sosial inkludering av nyankomne elever med minoritetsbakgrunn i overgangen fra mottaksklasse til ordinær klasse? 

      Carvajal, Paulina (Bachelor thesis, 2019)
      Oppgaven omhandler de utfordringer som lærere møter i arbeidet med sosial inkludering i forbindelse med nyankomne elevers overgang fra mottaksklasse til ordinær klasse.
    • Hvordan kan alternative Instagram personligheter påvirke selv- og kroppsbilde på en positiv måte hos unge jenter 

      Olsen, Andrea Wågø (Bachelor thesis, 2019)
      Formålet med denne oppgaven er å undersøke hvordan alternative Instagram personligheter kan påvirke selv- og kroppsbilde på en positiv måte hos unge jenter. Oppgaven analyseres og drøftes fire innlegg av Instagram profilen ...
    • Hvordan opplever seks ungdommer prestasjonspress i skolen, og hvordan påvirker dette ungdommenes følelse av mestring og psyke? 

      (Bachelor thesis, 2019)
    • Hvordan presenteres psykososialt læringsmiljø i skolepolitiske dokumenter som omhandler fremtidens skole? 

      Sæther, Ida Kristin (Bachelor thesis, 2019)
    • Hvorfor innlemme leirskole som en obligatorisk del av grunnskolen? 

      Skatvedt, Guro (Bachelor thesis, 2019)
      Gjennom praktisk og tverrfaglig tilpasning av undervisning i skolen legges det vekt på å utforme kreativitet og aktiv deltakelse, styrke elevenes motivasjon og mestringsevne. Læringsformer der alle sanser blir brukt styrker ...
    • Instagram, inntrykksstyring og identitet 

      (Bachelor thesis, 2019)
    • Lese- og skrivevansker og motivasjon: En teoretisk drøftingsoppgave om motivasjon hos elever med lese- og skrivevansker 

      (Bachelor thesis, 2019)
    • Leveling up Learning - 7 gameres perspektiver på læringserfaringer i spill 

      10014 (Bachelor thesis, 2019)
    • Livsmestring og kompetanse - en kritisk lesning av punkt 2.5.1 i læreplanverket 

      Danielsen, Håvard (Bachelor thesis, 2019)
    • Matematikkvansker 

      Kandidatnummer: 10013 (Bachelor thesis, 2019)
    • Motivasjon i arbeid 

      (Bachelor thesis, 2019)
    • Motivasjon til lek gjennom tilrettelegging og arkitektur 

      (Bachelor thesis, 2019)
    • Musikk i skolen 

      (Bachelor thesis, 2019)
    • Nonverbal kommunikasjon i skolen 

      (Bachelor thesis, 2019)

      Contact Us | Send Feedback

      Privacy policy
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Service from  Unit
       

       

      Browse

      ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

      My Account

      Login

      Contact Us | Send Feedback

      Privacy policy
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Service from  Unit