Browsing Institutt for pedagogikk og livslang læring by Subject "aksept"
Now showing items 1-2 of 2
-
Aksept, assistanse og arbeidsledelse: En Q- metodologisk studie om unge voksne funksjonshemmedes opplevelse av relasjonene ved Borgerstyrt Personlig Assistanse (BPA)
(Master thesis, 2013)Intensjonen med denne studien var å undersøke unge voksne funksjonshemmedes subjektive opplevelser av det relasjonelle landskapet borgerstyrt personlig assistanse (BPA) opererer i. BPA er en tjeneste hjemlet i Helse- og ... -
Hvordan møter skolerådgivere elever med eksistensielle spørsmål og store livsspørsmål?: En kvalitativ studie om hvordan skolerådgivere møter livets store spørsmål
(Master thesis, 2011)Denne studien er en kvalitativ intervjustudie hvor jeg ser på hvordan skolerådgivere møter elever med dypere spørsmål i livet. Jeg har valgt en fenomenologisk inspirert metode for å få frem opplevelsene og erfaringene til ...