• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i Institutt for pedagogikk og livslang læring på tidsskrift 
  •   Hjem
  • Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
  • Institutt for pedagogikk og livslang læring
  • Blar i Institutt for pedagogikk og livslang læring på tidsskrift
  •   Hjem
  • Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
  • Institutt for pedagogikk og livslang læring
  • Blar i Institutt for pedagogikk og livslang læring på tidsskrift
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Institutt for pedagogikk og livslang læring på tidsskrift "EDULEARN proceedings"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 1-4 av 4

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Enabling Learning Analytics: Defining and Categorizing Types of Tasks for Educational Purposes 

      Gynnild, Vidar (Journal article, 2018)
    • Learning Analytics and Task Design in Science Education 

      Gynnild, Vidar (Journal article; Peer reviewed, 2017)
      Learning analytics has become a buzzword, in practice often accompanied by comprehensive use of digital technologies. This study takes a qualitative approach by analysing performance data within the bounds of one module. ...
    • Troubleshooting at the Academy: Improved Learning by Adapting Learning Environments 

      Gynnild, Vidar (Journal article, 2018)
      Troubleshooting is a form of problem solving often applied to repair failed products; however, in this context it is used as a systematic search for the source(s) of an educational problem that must be solved. This approach ...
    • What is a 'Successful Learning Outcome'? 

      Gynnild, Vidar (Journal article; Peer reviewed, 2017)
      The Norwegian Agency for Quality Assurance in Education (NOKUT) has conducted an extensive study of learning outcomes (LOs) in higher education (HE). The survey included 127 undergraduate programs in six disciplines at 32 ...

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit