Browsing Institutt for sosiologi og statsvitenskap by Author "Hagen, Ingunn"
Now showing items 1-3 of 3
-
Bedrifters kommunikasjon av eget samfunnsansvar - En kvalitativ studie av sentrale og dagligvareaktørers forståelse og kommunikasjon av samfunnsansvar
Olsen, Marita Kvandal (Master thesis, 2016)I denne masteroppgaven undersøkes det hvordan de tre største aktørene i den norske dagligvaresektøren oppfatter og kommuniserer sitt samfunnsansvar på sine nettsider og i sine samfunnsrapporter. Studien benytter seg av ... -
«Det er jo også kommunikasjon, det å se enkeltindivider» : En kvalitativ studie om hvordan kommunikasjon kan påvirke motivasjon gjennom en livsstilsendring
Lunheim, Ane (Master thesis, 2013)Dette er en kvalitativ studie som tar for seg hvordan kommunikasjon kan påvirke motivasjon for mennesker som går gjennom en livsstilsendring. Fokuset har vært hvordan man kan tilpasse kommunikasjonen slik at sykelig ... -
Facebook – en ny plattform for omdømmebygging: En kvalitativ studie av tre store norske virksomheters bruk av Facebook som en omdømmebyggende kommunikasjonskanal
Nordli, Rune Østvik (Master thesis, 2014)Denne kvalitative studien har undersøkt hvordan tre nasjonale norske virksomheter tar i bruk Facebook, og hvordan deres kommunikasjon der samsvarer med tradisjonell omdømmebyggende kommunikasjon. Sosiale nettverksmedier ...