Blar i Fakultet for arkitektur og design (AD) på emneord "sosiale medier"
Viser treff 1-5 av 5
-
Digitale samhandlingsverktøy i medieproduksjoner
(Bachelor thesis, 2012)NORSK: Amandusprisen er en prisutdeling for unge filmskapere. TV-sendingen produseres av TV-fagstudenter på Høgskolen i Lillehammer (HiL). Til tross for det mangfoldet av digitale tjenester og verktøy for samhandling som ... -
Forretningsmodell for youtubere
(Bachelor thesis, 2015)YouTube er i dag verdens største nettsted for opplastning, visning og deling av videoer. De som publiserer innhold på YouTube i dag, kalles youtubere. Innhold på YouTube gir mange muligheter for å tjene penger. Kombinasjon ... -
Nettbasert markedsføring av XpoCulture
(Bachelor thesis, 2011)NORSK: Bacheloroppgaven er skrevet i forbindelse med et oppdrag fra XpoMedia AS. Målet for oppgaven var å lage en markedsplan som skal hjelpe XpoMedia AS til å selge produktet XpoCulture AS med internett som markedskanal. ... -
Sosiale medier i bankbransjen
(Bachelor thesis, 2010)NORSK: Denne bacheloroppgaven er gitt av Vizeum, et mediebyrå i Oslo. Vizeum har flere kunder fra bankbransjen, og hadde et ønske om å undersøke hvordan de sosiale mediene kunne brukes i denne bransjen. Vi startet med ... -
Sosiale medier. Sikkerhet og holdninger
(Bachelor thesis, 2011)NORSK: Sosiale medier har blitt en del av hverdagen til mange, og brukere deler mye informasjon om seg selv ved å være medlem. De siste årene har bruken av sosiale medier økt kraftig, og mediene har blitt en informasjonskilde ...