Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKnudsen, Suzanne
dc.contributor.authorOnsager, Karine D.
dc.contributor.authorUtland, Pensiri
dc.date.accessioned2012-07-03T11:54:44Z
dc.date.available2012-07-03T11:54:44Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/143144
dc.description.abstractNORSK: Denne bacheloroppgaven er gitt av Wow Sup*r AS, en av mange butikkkjeder under Varner gruppen. Oppdragsgiver ønsket ideer til nye markedskanaler i sammenheng med at kjeden skal gjøre endringer i konseptet. Denne oppgaven inneholder en markedsplan og prototype på to nye markedskanaler gruppen har utviklet, mobilapplikasjon og nettbutikk.no_NO
dc.description.abstractENGELSK: This bachelor thesis has been assigned by Wow Sup*r AS, one of many retail chains in the Varner Group. The employer are updating their way of thinking and communicating with their clients, and wanted ideas on new marketing channels. The thesis include suggestions for a marketing plan as well as prototypes for a mobile application and a webshop.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.subjectmarkedsplanno_NO
dc.subjectmarkedsføringno_NO
dc.subjectmobilapplikasjonno_NO
dc.subjectnettbutikkno_NO
dc.titleMarkedsplan for Wow Sup*r ASno_NO
dc.title.alternativeMarketing plan for Wow Sup*r ASno_NO
dc.typeBachelor thesisno_NO
dc.subject.nsiVDP::Mathematics and natural science: 400::Information and communication science: 420::Communication and distributed systems: 423no_NO
dc.source.pagenumber264no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel