Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHaugen, Silje Marlen
dc.contributor.authorJuvik, Mari Tufte
dc.date.accessioned2012-07-03T11:05:35Z
dc.date.available2012-07-03T11:05:35Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/143142
dc.description.abstractNORSK: Musikkbransjen har undergått store forandringer de siste årene. Det fysiske salget har avtatt etter at muligheten for å laste ned musikk fra Internett kom. Siden 2010 har salg av digital musikk overgått det fysiske salget, og nye løsninger som streamingtjenester har gjort at musikkbransjens inntjening igjen er på vei oppover. På grunn av utviklingen i salg av musikk har også markedsføringen av dette blitt forandret. Denne rapporten omhandler utvikling i reklame og markedsføringsbransjen og avdekker muligheter og trusler tilknyttet nye måter å markedsføre blant annet musikk på.no_NO
dc.description.abstractENGELSK: The music industry has seen a lot of changes over the last years. The physical sales has decreased as a consequence of the availability of music on the Internet. Since 2010 the digital sales have surpassed the physical sales. Streaming is a new solution that has helped raise profits in the Norwegian music industry. Because of the development in sales, the marketing has changed as well. This report deals with the recent development in the marketing industry and reveals the opportunities and threats connected to these new marketing methods.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.subjectmarkedsføringno_NO
dc.subjectmusikkbransjeno_NO
dc.subjectreklameno_NO
dc.titleMarkedsføring i utviklingno_NO
dc.title.alternativeMarketing developmentno_NO
dc.typeBachelor thesisno_NO
dc.subject.nsiVDP::Mathematics and natural science: 400::Information and communication science: 420no_NO
dc.source.pagenumber205no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel