Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHoe, Cecilie
dc.contributor.authorSimonsen, Terese
dc.contributor.authorPetersen, Andreas
dc.date.accessioned2009-06-09T09:08:54Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/143108
dc.description.abstractNORSK: Denne bacheloroppgaven er gitt av Markedsagentene, et samarbeidsnettverk dannet av Idéhuset Sandbeck, Tag Studio Oslo, Tag Studio Gjøvik, Egge Reklamebyrå, Grønt Gress, M8 Design og Rykte. Oppdragsgiver ønsket en tiltaksplan for hvordan gjøre nettverket mer produktivt, og som effekt mer lønnsomt. Gruppen kartla først eksisterende organisasjonskultur i de ulike byråene, for så å utarbeide en tiltaksplan som fremmet en felleskultur innad i nettverket og kunne gjøre det mer lønnsomt. Rapporten er skrevet ut fra organisasjonskulturelt perspektiv. Rapporten presenterer en tiltaksplan og analyse som etter gruppens mening vil ha innvirkning på en funksjonell felleskultur og lønnsomheten/produktiviteten i nettverket Markedsagentene.en
dc.description.abstractENGELSK: This bachelor project has been assigned by Markedsagentene, a conetwork formed by Idéhuset Sandbeck, Tag Studio Oslo, Tag Studio Gjøvik, Egge Reklamebyrå, Grønt Gress, M8 Design and Rykte. The employer wanted an action plan for how to make the network more productive, and that power more profitable. The group mapped the existing organizational culture in the various agencies, and made an action plan to promote a common culture within the network, which could make it more profitable. The report is written from the organization of cultural perspective. The report presents an action plan and analysis as the group's opinion will have an impact on a functional common culture and profitability / productivity in the network, Markedsagentene.en
dc.format.extent1095557 bytes
dc.format.extent163396 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoben
dc.subjectnettverken
dc.subjectorganisasjonskulturen
dc.subjecttiltaksplanen
dc.titleOrganisasjonskulturer i Markedsagenteneen
dc.title.alternativeOrganizational culture in Markedsagenteneen
dc.typeBachelor thesisen
dc.subject.nsiVDP::Food science and technology: 600::Industrial and product design: 640en
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel