dc.contributor.author | Skjæveland, Yngve | |
dc.date.accessioned | 2024-07-16T09:07:05Z | |
dc.date.available | 2024-07-16T09:07:05Z | |
dc.date.created | 2024-02-28T15:16:51Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.isbn | 9788215055572 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3141433 | |
dc.description.abstract | Kapittelet diskuterer omgrepslæring i samfunnsfag i 1.–4. klasse. Det er ei empirisk undersøking basert på intervju med 30 samfunnsfaglærarar. Lærarane meiner omgrepslæring må ha ein sentral plass i samfunnsfag, også på småtrinnet. Det er likevel stor variasjon i lærarane sine oppfatningar, arbeidsmåtar og erfaringar. Kapittelet argumenterer for at det er potensial for betre omgrepslæring ved bruk av systematiske metodar og ved ikkje å undervurdera elevane si evne til å forstå faglege omgrep. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Scandinavian University Press | en_US |
dc.relation.ispartof | Begreper om og i samfunnet. Teori, empiri og analyse av begrepsforståelse og -læring i samfunnsfag | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Omgrepslæring i samfunnsfag i småskulen | en_US |
dc.title.alternative | Omgrepslæring i samfunnsfag i småskulen | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.source.pagenumber | 88-106 | en_US |
dc.identifier.cristin | 2250714 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |