Show simple item record

dc.contributor.authorSkjæveland, Yngve
dc.date.accessioned2024-07-16T09:07:05Z
dc.date.available2024-07-16T09:07:05Z
dc.date.created2024-02-28T15:16:51Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.isbn9788215055572
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3141433
dc.description.abstractKapittelet diskuterer omgrepslæring i samfunnsfag i 1.–4. klasse. Det er ei empirisk undersøking basert på intervju med 30 samfunnsfaglærarar. Lærarane meiner omgrepslæring må ha ein sentral plass i samfunnsfag, også på småtrinnet. Det er likevel stor variasjon i lærarane sine oppfatningar, arbeidsmåtar og erfaringar. Kapittelet argumenterer for at det er potensial for betre omgrepslæring ved bruk av systematiske metodar og ved ikkje å undervurdera elevane si evne til å forstå faglege omgrep.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherScandinavian University Pressen_US
dc.relation.ispartofBegreper om og i samfunnet. Teori, empiri og analyse av begrepsforståelse og -læring i samfunnsfag
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleOmgrepslæring i samfunnsfag i småskulenen_US
dc.title.alternativeOmgrepslæring i samfunnsfag i småskulenen_US
dc.typeChapteren_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber88-106en_US
dc.identifier.cristin2250714
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal