Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorOmdal, Gerd Karin
dc.contributor.authorHofset, Hedda Aure
dc.date.accessioned2023-12-29T18:19:28Z
dc.date.available2023-12-29T18:19:28Z
dc.date.issued2023
dc.identifierno.ntnu:inspera:155667142:24432856
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3109169
dc.description.abstractKorleis kjem identitet til syne i ein ungdomsroman? Denne oppgåva utforskar menneskje med ulike utgangspunkt, bakgrunnar og perspektiv, og kva som utgjer deira kjensler av seg sjølv. Det skjønnlitterære utgangspunktet for masteroppgåva er romanen HØR HER’A!, skriven av Gulraiz Sharif og utgitt i 2020. Formålet med den litterære analysen er å undersøke korleis identitetsprosjektet i HØR HER’A! blir formidla gjennom kulturmøte, språk og humor. Romanen handlar om tenåringen Mahmoud som får i oppgåve å vise onkel Ji som er på besøk frå Pakistan rundt i Oslo, sommaren før han skal byrje på vidaregåande skule. Gjennom denne guida sommaren rundt i sitt eige nabolag, lærer Mahmoud mykje om både seg sjølv, etniske nordmenn og andre menneskje med utanlandsk bakgrunn. Romanen framstiller eit komplisert forhold til identitet, både Mahmoud sin eigen og andre sin. Eg har retta merksemd mot teoriar om postkolonialisme, kulturmøte, multietnolekt og bruken av humor som eit verkemiddel. Blant anna Bente Ailin Svendsen, Homi K. Bhabha og Markus Gaupås Johansen sine teoriar blir diskutert i denne oppgåva. I HØR HER’A! har Sharif eit skråblikk på kultur og identitet som er svært interessant å analysere og diskutere, og som er grunnlaget for denne masteroppgåva.
dc.description.abstractHow does identity show itself in a Young Adult novel? This master’s thesis explores humans with different origins, backgrounds and perspectives, and what makes up their sense of selves. The fictional starting point of this thesis is the novel HØR HER’A!, written by Gulraiz Sharif and published in 2020. The purpose of the literary analysis is to explore how the identity project in HØR HER’A! is conveyed through cultural meetings, language and humor. HØR HER’A! is about teenage boy Mahmoud who is tasked with guiding his uncle, who is visiting from Pakistan, around Oslo, the summer before high school. Through this summer guiding in his own neighborhood, Mahmoud learns a lot about himself, ethnic Norwegians, and other people with foreign backgrounds. The novel portrays a complicated relationship with identity, both Mahmoud’s own and others’. I have turned my attention towards theories on postcolonialism, cultural meetings, a multi-ethnic language, and the use of humor as a literary device. Bente Ailin Svendsen, Homi K. Bhabha og Markus Gaupås Johansen all have theories that are being discussed in this thesis. In HØR HER’A! Sharif has a new and interesting view on culture and identity, which is highly interesting to analyze and discuss. It is also the foundation of this master’s thesis.
dc.languagenno
dc.publisherNTNU
dc.title«Men det er ikke meg denne nasjonen trenger, det er etnisk norsk nordmann dette landet trenger». Ein analyse av identitet i Gulraiz Sharif sin HØR HER’A! (2020).
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel