Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorCheikh, Faouzi Alaya
dc.contributor.authorFurre, Gard Aleksander
dc.contributor.authorSele, Espen
dc.date.accessioned2023-07-20T17:21:32Z
dc.date.available2023-07-20T17:21:32Z
dc.date.issued2023
dc.identifierno.ntnu:inspera:139557852:149142104
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3080620
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractDenne bacheloroppgaven fokuserer på utviklingen av en modulær e-læringsplattform for EC-Play, et norsk utdanningsteknologiselskap som spesialiserer seg på prakt- isk musikkutdanning. Målet med prosjektet er å skape en grunnmur for klienten slik at de kan utvide sine teknologiske løsninger og hente inspirasjon fra den. Det krever frontend-utvikling for å arbeide med databaser som inneholder kur- sinnhold og simulert autentiseringsfunksjonalitet. I tillegg vil plattformen prior- itere brukervennlighet og fungere som en tilgjengelig nettapplikasjon for EC-Plays brukerbase. Oppgaven vil beskrive prosessen med trinnene som ble tatt for å de- signe og utvikle dette prosjektet
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the development of a modular e-learning platform for EC-Play, a Norwegian education technology company specializing in practical music education. The objective of the project is to create a foundation for the client to expand their technological solutions and draw inspiration from. It re- quires frontend development to work with databases containing course content and simulated authentication functionality. Additionally, the platform will prior- itize user-friendliness, acting as an accessible web application for EC-Play’s user base. The thesis will describe the process of the steps taken to design and develop this project.
dc.languageeng
dc.publisherNTNU
dc.titleModular E-learning Platform
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel