dc.contributor.advisor | Cheikh, Faouzi Alaya | |
dc.contributor.author | Furre, Gard Aleksander | |
dc.contributor.author | Sele, Espen | |
dc.date.accessioned | 2023-07-20T17:21:32Z | |
dc.date.available | 2023-07-20T17:21:32Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier | no.ntnu:inspera:139557852:149142104 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3080620 | |
dc.description | Full text not available | |
dc.description.abstract | Denne bacheloroppgaven fokuserer på utviklingen av en modulær e-læringsplattform
for EC-Play, et norsk utdanningsteknologiselskap som spesialiserer seg på prakt-
isk musikkutdanning. Målet med prosjektet er å skape en grunnmur for klienten
slik at de kan utvide sine teknologiske løsninger og hente inspirasjon fra den.
Det krever frontend-utvikling for å arbeide med databaser som inneholder kur-
sinnhold og simulert autentiseringsfunksjonalitet. I tillegg vil plattformen prior-
itere brukervennlighet og fungere som en tilgjengelig nettapplikasjon for EC-Plays
brukerbase. Oppgaven vil beskrive prosessen med trinnene som ble tatt for å de-
signe og utvikle dette prosjektet | |
dc.description.abstract | This bachelor thesis focuses on the development of a modular e-learning platform
for EC-Play, a Norwegian education technology company specializing in practical
music education. The objective of the project is to create a foundation for the
client to expand their technological solutions and draw inspiration from. It re-
quires frontend development to work with databases containing course content
and simulated authentication functionality. Additionally, the platform will prior-
itize user-friendliness, acting as an accessible web application for EC-Play’s user
base. The thesis will describe the process of the steps taken to design and develop
this project. | |
dc.language | eng | |
dc.publisher | NTNU | |
dc.title | Modular E-learning Platform | |
dc.type | Bachelor thesis | |