Show simple item record

dc.contributor.advisorPapachristos, Eleftherios
dc.contributor.authorAmundsen, Sivert Grønli
dc.contributor.authorRanden, Ole Ragnar
dc.contributor.authorStenbråten, Mons
dc.date.accessioned2023-07-11T17:27:00Z
dc.date.available2023-07-11T17:27:00Z
dc.date.issued2023
dc.identifierno.ntnu:inspera:139477781:148199171
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3078014
dc.description.abstractDenne oppgaven beskriver hvordan en applikasjon med flere egenskaper, som for eksempel et interaktivt kart som viser forskjellige lokale historier med lyd narrativer, og en informasjonsside om litt grunnleggende info angående pilegrimsreise, vekker interesse for både pilgrimsreiser og lokalhistorie. For å måle interesse, engasjement og brukskvalitet ble det administrert en System Usability Scale (SUS) spørreundersøkelse med 10 deltakere. Analysen viste en økning i interesse, selv om resultatene kan ha blitt påvirket av bias.
dc.description.abstractThis thesis details how an application with several features, such as an interactive map displaying various local stories accompanied by audio files, and an information page about pilgrimage in general, generates interest in both pilgrimage and local stories. To assess interest, engagement, and usability a System Usability Scale (SUS) questionnaire was administered to 10 participants. The analysis showed an increase in interest, although the results may have been influenced by bias.
dc.languageeng
dc.publisherNTNU
dc.titleThe Yggdrasil Project - A digital solution to make pilgrimage and local stories around Gjøvik more engaging.
dc.typeBachelor thesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record