Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Øvrige samlinger
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
Vis innførsel
Hjem
Øvrige samlinger
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Toward a theoretical framework for task design in mathematics education
Radmehr, Farzad
Journal article, Peer reviewed
Published version
Åpne
Layout%2B-%2B01%2B-%2BFarzad%2BRadmehr.pdf (854.8Kb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/3062747
Utgivelsesdato
2023
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Institutt for lærerutdanning
[3411]
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
[37304]
Originalversjon
Journal on Mathematics Education (JME). 2023, 14 (2), 189-204.
http://doi.org/10.22342/jme.v14i2.pp189-204
Tidsskrift
Journal on Mathematics Education (JME)
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk