dc.contributor.author | Schaathun, Hans Georg | |
dc.contributor.author | Moe, Jan Gunnar | |
dc.date.accessioned | 2023-02-24T07:58:57Z | |
dc.date.available | 2023-02-24T07:58:57Z | |
dc.date.created | 2021-09-22T09:01:07Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Nordic Journal of STEM Education. 2021, 4 (2), 31-44. | en_US |
dc.identifier.issn | 2535-4574 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3053736 | |
dc.description.abstract | Eenne artikkelen tek for seg iterativ evaluering, revisjon og design over to år,for eit emne i grunnleggjande matematikk. Me har lagt vekt på tett dialog med studentane, mel-lom anna gjennom improvisert quiz i førelesingane. I denne tette kontakten vart me overraska avto observasjonar. For det fyrste var hovudutfordringa for studentane ikkje dei grunnleggjanderekneferdigheitene som me trudde på førehand. For det andre vert vesentlege læringsmål i emne-skildringaneglisjertebådeavlærebokaogpåeksamen,ogstudentaneharòglærtsegtilåneglisjeradei.Den andre observasjonen gjer at me stiller spørsmålet om kva som eigentleg er målet. Studentarsom skal bruka matematikken i andre disiplinar treng kommunikasjons-, modellerings- og tanke-settskompetanse, som ikkje tidlegare har vore vurderte ved eksamen. Skal matematikken veranyttig, må desse måla løftast fram som naudsynte. Dei grunnleggjande ferdigheitsmåla som tra-disjonelt vert prøvde på eksamen er aldri tilstrekkelege, og det er uklart i kva grad dei kan veranaudsynte. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | NTNU | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Kva er eigentleg målet i matematikken? | en_US |
dc.title.alternative | Kva er eigentleg målet i matematikken? | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.source.pagenumber | 31-44 | en_US |
dc.source.volume | 4 | en_US |
dc.source.journal | Nordic Journal of STEM Education | en_US |
dc.source.issue | 2 | en_US |
dc.identifier.doi | 10.5324/njsteme.v4i2.3099 | |
dc.identifier.cristin | 1936915 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |