Kva er eigentleg målet i matematikken?
Peer reviewed, Journal article
Published version
View/ Open
Date
2021Metadata
Show full item recordCollections
- Institutt for IKT og realfag [615]
- Publikasjoner fra CRIStin - NTNU [39196]
Abstract
Eenne artikkelen tek for seg iterativ evaluering, revisjon og design over to år,for eit emne i grunnleggjande matematikk. Me har lagt vekt på tett dialog med studentane, mel-lom anna gjennom improvisert quiz i førelesingane. I denne tette kontakten vart me overraska avto observasjonar. For det fyrste var hovudutfordringa for studentane ikkje dei grunnleggjanderekneferdigheitene som me trudde på førehand. For det andre vert vesentlege læringsmål i emne-skildringaneglisjertebådeavlærebokaogpåeksamen,ogstudentaneharòglærtsegtilåneglisjeradei.Den andre observasjonen gjer at me stiller spørsmålet om kva som eigentleg er målet. Studentarsom skal bruka matematikken i andre disiplinar treng kommunikasjons-, modellerings- og tanke-settskompetanse, som ikkje tidlegare har vore vurderte ved eksamen. Skal matematikken veranyttig, må desse måla løftast fram som naudsynte. Dei grunnleggjande ferdigheitsmåla som tra-disjonelt vert prøvde på eksamen er aldri tilstrekkelege, og det er uklart i kva grad dei kan veranaudsynte.