Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorStrømskag, Heidi
dc.date.accessioned2023-01-10T06:47:13Z
dc.date.available2023-01-10T06:47:13Z
dc.date.created2020-10-29T16:24:00Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.isbn9788245031959
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3042116
dc.language.isonoben_US
dc.publisherFagbokforlageten_US
dc.relation.ispartofSamtaleorientert matematikk: Et samspill mellom didaktiske og adidaktiske situasjoner
dc.subjectDesignbasert forskningen_US
dc.subjectDesign-based researchen_US
dc.subjectTeorien for didaktiske situasjoner i matematikken_US
dc.subjectTheory of didactical situations in mathematicsen_US
dc.subjectDidaktisk ingeniørvirksomheten_US
dc.subjectDidactic engineeringen_US
dc.subjectDidaktisk designen_US
dc.subjectDidactic designen_US
dc.titleTeorien for didaktiske situasjoner i matematikk: Et systemisk rammeverk for å utvikle og studere matematikkundervisningen_US
dc.title.alternativeTeorien for didaktiske situasjoner i matematikk: Et systemisk rammeverk for å utvikle og studere matematikkundervisningen_US
dc.typeChapteren_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderThis version will not be available due to the publisher's copyright.en_US
dc.source.pagenumber25-80en_US
dc.identifier.cristin1843364
dc.relation.projectNorges forskningsråd: 238041en_US
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel