dc.contributor.author | Strømskag, Heidi | |
dc.date.accessioned | 2023-01-10T06:47:13Z | |
dc.date.available | 2023-01-10T06:47:13Z | |
dc.date.created | 2020-10-29T16:24:00Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.isbn | 9788245031959 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3042116 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Fagbokforlaget | en_US |
dc.relation.ispartof | Samtaleorientert matematikk: Et samspill mellom didaktiske og adidaktiske situasjoner | |
dc.subject | Designbasert forskning | en_US |
dc.subject | Design-based research | en_US |
dc.subject | Teorien for didaktiske situasjoner i matematikk | en_US |
dc.subject | Theory of didactical situations in mathematics | en_US |
dc.subject | Didaktisk ingeniørvirksomhet | en_US |
dc.subject | Didactic engineering | en_US |
dc.subject | Didaktisk design | en_US |
dc.subject | Didactic design | en_US |
dc.title | Teorien for didaktiske situasjoner i matematikk: Et systemisk rammeverk for å utvikle og studere matematikkundervisning | en_US |
dc.title.alternative | Teorien for didaktiske situasjoner i matematikk: Et systemisk rammeverk for å utvikle og studere matematikkundervisning | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | This version will not be available due to the publisher's copyright. | en_US |
dc.source.pagenumber | 25-80 | en_US |
dc.identifier.cristin | 1843364 | |
dc.relation.project | Norges forskningsråd: 238041 | en_US |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |