Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorLiem, Andre
dc.contributor.authorvon Krogh, Arin André
dc.date.accessioned2022-12-03T18:19:33Z
dc.date.available2022-12-03T18:19:33Z
dc.date.issued2022
dc.identifierno.ntnu:inspera:107330318:37624648
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3035714
dc.description.abstractBlumags er en norsk startup som produserer undervannsmagneter. Denne masteroppgaven har vært et samarbeidsprosjekt med Blumags med det overordnede formålet å identifisere strategier Blumags kan implementere for å bli mer levedyktige. Tre konkrete delmål ble definert ved prosjektets begynnelse. 1. Identifisere strategiene som vil være mest fordelaktige for Blumags. 2. Undersøke effekten av noen strategier Blumags hadde tenkt ut før dette prosjektets begynnelse. 3. Implementere strategiene identifisert i oppnåelsen av første delmål. Dette prosjektet utgjøres av prosessen utført for å oppfylle disse målene.
dc.description.abstractBlumags is a Norwegian startup company that produces underwater magnets. This thesis has been a collaborative project with Blumags with the overarching purpose of identifying strategi- es the company can implement to become more viable. Three concrete goals were defined at the start of the project. 1. Identify the strategies that will be of most benefit to Blumags. 2. Investigate the usefulness of some strategies that Blumags themselves had conceived prior to this project. 3. Implement the strategies identified in the completion of the first goal. The pursuit of these goals comprises this project.
dc.languageeng
dc.publisherNTNU
dc.titleStrategic design for a startup company
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel