Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorKleiberg, Ståle
dc.contributor.authorNedrebø, Ingrid
dc.date.accessioned2022-07-07T17:19:47Z
dc.date.available2022-07-07T17:19:47Z
dc.date.issued2022
dc.identifierno.ntnu:inspera:112790664:23020852
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3003601
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractI denne oppgåva har eg sett nærare på kva utfordringar som oppstår når folkemusikk transkriberast. For å komme til botn i dette har eg teke utgangspunkt i dei sytten slåttane Johan Halvorsen noterte ned etter spelemann Knut Dahle i 1901. Desse transkripsjonane har blitt satt kritiske spørsmål ved og i denne teksten poengterer eg nokre av desse. I tillegg reflekterer eg rundt sjølve transkripsjonsprosessen, spør meg kva kulturhistorisk betydning Halvorsen, Grieg og Dahle har hatt og korleis folkemusikken blir påverka når den vert notert på papir.
dc.description.abstractFor this paper I have taken a closer look at what challenges that arise when folk music is transcribed. To explore this I have based this paper on the seventeen folk tunes that Johan Halvorsen noted down from the fiddler Knut Dahle in 1901. These transcriptions have been subject of criticism, and in this paper I point out some of these critiques. Furthermore, I reflect on the process of transcription, and question the culturally historical significance that Halvorsen, Grieg and Dahle have had, and how folk music is affected when it is transcribed on paper.
dc.languagenno
dc.publisherNTNU
dc.titleUtfordringar ved hardingfelenotasjon med fokus på Griegslåttane
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel