Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorBrataas, Delilah Bermudez
dc.contributor.authorBruland, Amalie Kapstad
dc.date.accessioned2022-07-02T17:22:58Z
dc.date.available2022-07-02T17:22:58Z
dc.date.issued2022
dc.identifierno.ntnu:inspera:110275169:36762234
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3002494
dc.description.abstractDenne studien forsøker å finne ut korleis lærarar har brukt Shakespeare sine teaterstykke i engelsk undervisning i norske klasserom. Målet med studien er å undersøke korleis ein kan undervise om Romeo og Julie gjennom dramaaktivitetar i engelskundervisning. Casestudien er basert på eit Shakespeare - prosjekt som blei gjennomført i ei sjette klasse i Norge. Gjennom prosjektet skulle elevane lage sin eigen versjon av den ikoniske balkongscena frå Akt to i Shakespeares Romeo og Julie. Elevane lagde sine versjonar basert på Marcia Williams si tilpassing av stykket i boka hennar Mr. Shakespeare Play’s. I denne studien deltok det 41 elevar og to lærarar, og prosjektet føregjekk over tre veker vinteren 2022. Gjennom studien ville eg finne ut korleis elevane responderte på å lære gjennom dramaaktivitetar. Studien har sett på kvifor lærarar vel å bruke den tragiske kjærleikshistoria i klasserommet og korleis elevane får øvd på samarbeid gjennom denne typen prosjekt. Gjennom prosjektet har elevane fått bruke alle dei grunnleggande ferdigheitene som inngår læreplanen for engelskopplæring i den norske skulen. I etterkant av prosjektet vart det gjennomført eit felles intervju med begge lærarane, der ein reflekterte over kva elevane satt igjen med og kva dei følte elevane fekk ut av prosjektet. Alt i alt meinte dei at elevane hadde vore meir engasjert og motivert for å lære engelsk når dei fekk jobbe med ein autentisk tekst i grupper, samt at dei hadde eit mål å jobbe mot. Studien hadde som mål å svare på korleis dramaaktivitetar kan vere ein ressurs i språklæring. Òg korleis desse aktivitetane påverkar elevane si deltaking i munnlege- og skriftlege aktivitetar, og samarbeidsoppgåver i klasserommet. Studien viser at elevane syntest det var engasjerande og morosamt å lage sine eigne manus og framføre sine versjonar av historia. Sjølv dei meir motvillige gruppene ynskja å delta når dei forstod kor gøy alle andre snytest det var. Masteren presenterer eit mogeleg undervisningsopplegg der ein kan bruke Shakespeare i andrespråkslæring, samstundes som ein gjer tekstane hans forståelege og lærerike for elevane.
dc.description.abstractThis study aims to investigate how teachers have implemented a Shakespearean play in second language learning. During my thesis I have investigated how drama activities can be a resource in language learning and how these activities affect pupils’ participation in oral activities in the classroom. More specifically this project aims to see how Romeo and Juliet can be used during drama activities as an active learning strategy in a mixed-level English Second Language classroom. This case study is based on a “Shakespeare Project” conducted in a 6th grade classroom in Norway over a period of three weeks, where two teachers and 41 pupils participated. During the project the pupils made their own version of the iconic balcony scene from Act 2 in Shakespeare’s Romeo and Juliet, by using Marcia Williams’ adaptation from Mr. Shakespeare Play’s. During this research study I have investigated why teachers choose to introduce young pupils to the romantic tragedy of Romeo and Juliet. I have also been looking into how the pupils can learn through collaborative assignments where they use several of their basic skills from the Norwegian curriculum at once. In addition, I did a post-project interview with the teachers, where they discussed how the pupils were more engaged and motivated for language learning when they could work in groups and with authentic multimodal texts. Throughout this study, I aim to answer how drama activities can be a resource in language learning and how these activities affect pupils’ participation in oral, written, and collaborative tasks in the classroom. What my study uncovered was that the pupils where motivated and had fun when making their own playscripts and perform their versions of the story. Even the more reluctant groups wanted to participate when they realized how fun everyone thought it was. This master thesis presents one way teachers can include Shakespeare in second language learning, in a way that is understandable, comprehensible, and enriching for the pupils
dc.languageeng
dc.publisherNTNU
dc.titleA Qualitative Case Study on how Shakespeare’s Romeo and Juliet can Be Used when Teaching Young Learners English as a Second Language Through Drama Activities.
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel