Product oriented team organisation in context of agile transformation
Description
Full text not available
Abstract
Smidige utviklingsmetodikkar er i dag standarden for korleis digitale bedrifter arbeidar. Smidige metoder vart opphavleg designa for små team, men har i si levetid vorte oppskalert og tilpassa til bruk i store organisasjonar. I dag finst det mange tilfeller av organisasjonar som implementerer smidige metoder. Suksessfaktorar og utfordringar som oppstår når ein implementerar smidige metoder på ein større skala har vorte godt dokumentert i dagens forsking. Ein andre generasjon med smidige metoder som har større fokus på folk, prosess og verdikjeda som heilheit har vorte introdusert som ei løysing på problema som ikkje har vorte løyst av dei eldre metodene. Denne masteroppgåva har som mål å finne ut korleis andregenerasjons smidige metoder med produktorientert teamorganisasjon påverkar tre faktorar som vi veit er nødvendige for at smidige team skal lykkast: autonome team, myndiggjering og støtte frå leiinga.
I denne oppgåva har eit utforskande case-studie vorte utført og dataen har vorte analysert ved hjelp av tematisk analyse. Den undersøkte saka er eit tilfelle av ein suksessfull smidig transformasjon i ein stor, skandinavisk velferdsorganisasjon som varte i tre år og hadde på det meste 200 arbeidarar. Prosjektet var oppdelt i tre faser der smidige metoder vart introdusert i den første fasa, og ei stor omveltning med implementering av produktorienterte team skjedde i den siste fasa. Den tematiske analysa er basert på 27 intervju utført av forskarar frå SINTEF underveis i prosjektet. Tema i analysa er valt basert på ei innleiande litteraturstudie.
Resultata ymter om at produktorientert teamorganisasjon kan auge grada av autonomi for teama, og at myndiggjering kjem som eit direkte resultat av autonomien. Det er derimot ikkje mogleg å konkludere med at denne teamorganisasjonen påverkar støtta frå leiinga på noko vis samanlikna med andre methoder. Det er tydeleg at alle faktorane i ein slik transformasjon heng saman, og at å isolere desse faktorane kan gi eit ufullstendig bilete av situasjonen. Det er derfor anbefalt å utføre meir forsking på produktorientert teamorganisasjon og andregenerasjons smidige metoder. Agile methods are today the way to work in the digital business. Although agile was originally designed for smaller teams, the apparent success on a small scale has led to the methods being tailored and customized for use on a larger scale. Today there are many instances of large organisations transforming into using agile methods. The success factors and challenges that arise when implementing agile on a larger scale has been well documented in current literature. A second generation of agile methods that are more focused towards people, process and the value stream as a whole have been introduced as a solution to the problems that cannot be solved by the older methods. This thesis aims to find out how second generation agile methods with product oriented team organisation affect three factors necessary for agile teams to succeed: autonomous teams, empowerment and management support. Thus, the stated research question for this thesis is "How does a product oriented team organisation in the context of an agile transformation affect autonomous teams, empowerment and management support?"
In this thesis, an exploratory case study has been conducted and the data was analysed through thematic analysis. The investigated case is a successful agile transformation in a large, Scandinavian welfare organisation that lasted for three years and had at the most 200 workers. The project was split into three phases where agile was introduced in the first phase, and a huge product oriented organisational change was implementing during the last phase. The thematic analysis is based on 27 interviews conducted by researchers from SINTEF over the course of three years before the project was finished. The themes in the analysis were chosen based on a preliminary literature review.
The findings suggests that implementing a product oriented team organisation can increase the degree of autonomy in the teams, and that empowerment follows as a direct result of the autonomy. It is not possible to conclude that this team organisation has any impact on management support compared to other methods. However, it was found that all factors are interconnected and trying to isolate them can lead to an incomplete view of the situation. Hence, it is recommended that more research is conducted on product oriented team organisation and second generation agile methods.