• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Øvrige samlinger
  • Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Øvrige samlinger
  • Publikasjoner fra CRIStin - NTNU
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Supporting school leadership decision making with holistic school analytics: Bridging the qualitative-quantitative divide using fuzzy-set qualitative comparative analysis

Sergis, Stylianos; Sampson, Demetrios G.; Giannakos, Michail
Journal article, Peer reviewed
Submitted version
Åpne
SchoolAnalytics_Draft.pdf (Låst)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/2989793
Utgivelsesdato
2018
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Institutt for datateknologi og informatikk [5025]
  • Publikasjoner fra CRIStin - NTNU [26751]
Originalversjon
10.1016/j.chb.2018.06.016
Utgiver
Elsevier
Tidsskrift
Computers in Human Behavior
Opphavsrett
This preprint version of the article will not be available in NTNU Open

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit