dc.contributor.author | Lundheim, Lars Magne | |
dc.contributor.author | Bolstad, Torstein | |
dc.contributor.author | Gajic, Bojana | |
dc.contributor.author | Tybell, Per Thomas Martin | |
dc.contributor.author | Hardeberg Zimmermann, Pauline | |
dc.date.accessioned | 2022-03-25T13:48:37Z | |
dc.date.available | 2022-03-25T13:48:37Z | |
dc.date.created | 2022-01-06T14:00:31Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.issn | 2535-4574 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2987701 | |
dc.description.abstract | I artikkelen deler vi våre første erfaringer med aktivitetsbasert emneorganisering som ble prøvd ut på et stort innføringsemne for sivilingeniørstudenter ved NTNU. Den grunnleggende ideen er at for å fremme studentaktiv læring, må både undervisere og studenter endre sine tanker og forventninger om hvordan et emne er organisert, både innen hver enkelt læringsøkt og over tid. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | NTNU | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Aktivitetsbasert emneorganisering | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.source.volume | 5 | en_US |
dc.source.journal | Nordic Journal of STEM Education | en_US |
dc.source.issue | 1 | en_US |
dc.identifier.doi | 10.5324/njsteme.v5i1.3923 | |
dc.identifier.cristin | 1975953 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |