Show simple item record

dc.contributor.authorLundheim, Lars Magne
dc.contributor.authorBolstad, Torstein
dc.contributor.authorGajic, Bojana
dc.contributor.authorTybell, Per Thomas Martin
dc.contributor.authorHardeberg Zimmermann, Pauline
dc.date.accessioned2022-03-25T13:48:37Z
dc.date.available2022-03-25T13:48:37Z
dc.date.created2022-01-06T14:00:31Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn2535-4574
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2987701
dc.description.abstractI artikkelen deler vi våre første erfaringer med aktivitetsbasert emne­organi­sering som ble prøvd ut på et stort innføringsemne for sivilingeniørstudenter ved NTNU. Den grunnleggende ideen er at for å fremme studentaktiv læring, må både undervisere og studenter endre sine tanker og forventninger om hvordan et emne er organisert, både innen hver enkelt læringsøkt og over tid.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNTNUen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleAktivitetsbasert emneorganiseringen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.volume5en_US
dc.source.journalNordic Journal of STEM Educationen_US
dc.source.issue1en_US
dc.identifier.doi10.5324/njsteme.v5i1.3923
dc.identifier.cristin1975953
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal