Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLundheim, Lars Magne
dc.contributor.authorBolstad, Torstein
dc.contributor.authorGajic, Bojana
dc.contributor.authorTybell, Per Thomas Martin
dc.contributor.authorHardeberg Zimmermann, Pauline
dc.date.accessioned2022-03-25T13:48:37Z
dc.date.available2022-03-25T13:48:37Z
dc.date.created2022-01-06T14:00:31Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn2535-4574
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2987701
dc.description.abstractI artikkelen deler vi våre første erfaringer med aktivitetsbasert emne­organi­sering som ble prøvd ut på et stort innføringsemne for sivilingeniørstudenter ved NTNU. Den grunnleggende ideen er at for å fremme studentaktiv læring, må både undervisere og studenter endre sine tanker og forventninger om hvordan et emne er organisert, både innen hver enkelt læringsøkt og over tid.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNTNUen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleAktivitetsbasert emneorganiseringen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.volume5en_US
dc.source.journalNordic Journal of STEM Educationen_US
dc.source.issue1en_US
dc.identifier.doi10.5324/njsteme.v5i1.3923
dc.identifier.cristin1975953
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal