Nettbutikk for Kunstplaneten.no
Bachelor thesis
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/295157Utgivelsesdato
2015Metadata
Vis full innførselSamlinger
- Institutt for design [1132]
Sammendrag
NORSK: Vårt prosjekt gikk ut på å utvikle en ny nettbutikk for Kunstplaneten.no. Kunstplaneten ønsket at vi skulle legge mest vekt på kundevennlighet og at nettbutikken skulle være tilgjenglig på alle enheter.
Ved å lese denne rapporten vil du få et innblikk i ulike analyser og metoder vi har benyttet oss av for å komme frem til det endelige resultatet. Vi har blant annet benyttet oss av Gestalt prinsippene, universell utforming, Nielsens heuristikker, markedsføring og brukertesting. ENGLISH: Our project was to develop a new online store for Kunstplaneten.no. Kunstplaneten wanted us to focus mainly on userfriendliness and to make the store available on all devices.
By reading this report you will get an insight into our analysis and the methods used to accomplish our final result. We have used among others The Gestalt principles, universal design, Nielsen heuristics, marketing and usertesting.