• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Fakultet for arkitektur og design (AD)
  • Institutt for design
  • View Item
  •   Home
  • Fakultet for arkitektur og design (AD)
  • Institutt for design
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Nettbutikk for Kunstplaneten.no

Strøm, Håkon; Nordsven, Thomas Mork; Svendsen, Tore
Bachelor thesis
Thumbnail
View/Open
Main article (3.376Mb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/295157
Date
2015
Metadata
Show full item record
Collections
  • Institutt for design [622]
Abstract
NORSK: Vårt prosjekt gikk ut på å utvikle en ny nettbutikk for Kunstplaneten.no. Kunstplaneten ønsket at vi skulle legge mest vekt på kundevennlighet og at nettbutikken skulle være tilgjenglig på alle enheter.

Ved å lese denne rapporten vil du få et innblikk i ulike analyser og metoder vi har benyttet oss av for å komme frem til det endelige resultatet. Vi har blant annet benyttet oss av Gestalt prinsippene, universell utforming, Nielsens heuristikker, markedsføring og brukertesting.
 
ENGLISH: Our project was to develop a new online store for Kunstplaneten.no. Kunstplaneten wanted us to focus mainly on userfriendliness and to make the store available on all devices.

By reading this report you will get an insight into our analysis and the methods used to accomplish our final result. We have used among others The Gestalt principles, universal design, Nielsen heuristics, marketing and usertesting.
 

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit