Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNess, Jonathan
dc.contributor.authorOlsen, Aleksander
dc.contributor.authorRødland, Marius
dc.contributor.authorSand, Chris Andre
dc.date.accessioned2015-08-06T09:10:08Z
dc.date.available2015-08-06T09:10:08Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/295117
dc.description.abstractNORS is a new MOBA game with exiting features such as, controlling the elements. With this ability, the player can control and change the environment to their benefit in the epic battle for Great Britannia between the brutal Vikings and the Saxons. This thesis will describe the process we used to make NORS and how it started as a mere idea to a complete game.nb_NO
dc.description.abstractNORS er et nytt MOBA spill med spennende egenskaper som det å kunne mestre naturens krefter. Med denne kraften kan spilleren endre miljøet til sin fordel i denne episke kampen om Storbritania mellom de brutale Vikingene og Saxons. Denne oppgaven vil beskrive prosessen vi brukte når vi skulle lage NORS og hvordan det hele startet som en ide og endte opp som et fullverdig spill.nb_NO
dc.language.isoengnb_NO
dc.subjectgame designnb_NO
dc.subjectunreal enginenb_NO
dc.titleProject NORS: a Multiplayer Online Battle Arena Game Implemented in Unreal Engine 4nb_NO
dc.title.alternativeProject NORS: et flerspiller nettbasert kamp arena spill utviklet i Unreal Engine 4nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Mathematics and natural science: 400::Information and communication science: 420::Databases and multimedia systems: 428nb_NO
dc.source.pagenumber204nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel