«Fagring som læringsarena for kunnskapsbasert praksis i kommunehelsetenesta » - evaluering av eit pilotprosjekt om samarbeid mellom ein kommune i Midt-Norge og Avdeling for sykepleierutdanning – HiST i perioden 2012-2013
dc.contributor.author | Hynne, Astrid Bjørnerheim | |
dc.contributor.author | Paulsen, Bente | |
dc.contributor.author | Kilvik, Astrid | |
dc.date.accessioned | 2015-06-29T10:38:23Z | |
dc.date.accessioned | 2015-07-06T10:44:27Z | |
dc.date.available | 2015-06-29T10:38:23Z | |
dc.date.available | 2015-07-06T10:44:27Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | HiST ASP Rapport. 36 p. Høgskolen i Sør-Trøndelag, 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/286565 | |
dc.description | - | |
dc.language.iso | nno | |
dc.title | «Fagring som læringsarena for kunnskapsbasert praksis i kommunehelsetenesta » - evaluering av eit pilotprosjekt om samarbeid mellom ein kommune i Midt-Norge og Avdeling for sykepleierutdanning – HiST i perioden 2012-2013 | |
dc.type | Research report | |
dc.date.updated | 2015-06-29T10:38:23Z | |
dc.identifier.cristin | 1251315 |