Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHynne, Astrid Bjørnerheim
dc.contributor.authorPaulsen, Bente
dc.contributor.authorKilvik, Astrid
dc.date.accessioned2015-06-29T10:38:23Z
dc.date.accessioned2015-07-06T10:44:27Z
dc.date.available2015-06-29T10:38:23Z
dc.date.available2015-07-06T10:44:27Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationHiST ASP Rapport. 36 p. Høgskolen i Sør-Trøndelag, 2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/286565
dc.description-
dc.language.isonno
dc.title«Fagring som læringsarena for kunnskapsbasert praksis i kommunehelsetenesta » - evaluering av eit pilotprosjekt om samarbeid mellom ein kommune i Midt-Norge og Avdeling for sykepleierutdanning – HiST i perioden 2012-2013
dc.typeResearch report
dc.date.updated2015-06-29T10:38:23Z
dc.identifier.cristin1251315


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel