Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorCyvin, Jardar
dc.contributor.authorBerstad, Tom Andre
dc.date.accessioned2021-09-28T17:51:26Z
dc.date.available2021-09-28T17:51:26Z
dc.date.issued2021
dc.identifierno.ntnu:inspera:76470372:23523252
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2785118
dc.description.abstractI denne oppgåva utforskast det korleis mixed reality (MR) kan nyttast i utdanning for berekraftig utdanning (UBU), og kva nytta av dette kan vere. For å gjere dette nyttar oppgåva TPACK-rammeverket for å forsøkje å danne eit felles kunnskapsområde, TPCK, mellom desse delane. Dette kunnskapsområdet vert i denne oppgåva kalla "den digitale utflukta". Oppgåva vil så nytte dette kunnskapsområdet til å gjennomføre ei kort analyse av litteratur i lys av denne modellen, og så drøfte desse funna. I hovudsak finn oppgåva at MR er eit verktøy ein kan nytte for å auke interessa som ein elev har for eit tema, og endre haldningar. Dette bør nyttast i samanheng med teori om korleis ein realiserer den alternative læringsarenaen til sitt fulle potensiale. Dette inneber hovudsakleg at sjølve utflukta kan ha mange former; vere interaktiv eller ein video, så lenge den er immersive. Det viktigaste for å danne eit godt grunnlag av den digitale utflukta er at læraren har bygd opp eit godt læringsopplegg rundt. Då er den digitale utflukta eit opplegg som i stor grad kan auke eleven si interesse i, og gje eleven haldning til handling innan berekraftig utvikling.
dc.description.abstractThe purpose of this thesis is to explore how mixed reality (MR) can be used in education for sustainable development (ESD), and what the function of this could be. To accomplish this the TPACK framework is utilised to try and create a unified area of knowledge, TPCK, between these two parts. This thesis dubs this area of knowledge "the digital fieldwork". This area of knowledge will then be utilised to do a short literature study in the light of this model, followed by a discussion of the findings. The thesis mainly finds that MR is a tool to improve general interest for a field, and to change the attitude of the participants. This should be utilised in conjunction with theory about how to best utilise outdoor learning. This means that the digital fieldwork may have many forms; it may be interactive, or follow a linear video. The most important aspect are the surrounding parts, and that the teacher constructs a controlled scheme around it. The digital fieldwork is thus a tool that can improve students' interest in, and give the students' attitudes for action within sustainable development.
dc.languagenno
dc.publisherNTNU
dc.titleMixed Reality i Utdanning for Berekraftig Utvikling
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel