• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
  • Institutt for pedagogikk og livslang læring
  • View Item
  •   Home
  • Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
  • Institutt for pedagogikk og livslang læring
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

En kvalitativ studie av hvordan tre lærere tilrettelegger for tilpasset opplæring hos elever med Asperger syndrom - I den ordinære opplæringa

Sandvik, Marit Liabø
Master thesis
Thumbnail
View/Open
Marit Liabø Sandvik.pdf (1.174Mb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/278317
Date
2014
Metadata
Show full item record
Collections
  • Institutt for pedagogikk og livslang læring [2718]
Publisher
NTNU

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit