Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorBerge, Jostein
dc.contributor.advisorNygård, Arnt Inge
dc.contributor.advisorNygård, Markus
dc.contributor.authorNygård, Martha Færøy
dc.date.accessioned2021-09-24T19:18:03Z
dc.date.available2021-09-24T19:18:03Z
dc.date.issued2020
dc.identifierno.ntnu:inspera:68569509:73667669
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2782187
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractHensikta med oppgåva er å sjå på om det vil teoretisk vere mogleg og ikkje minst lønsamt både økonomisk og miljømessig å nytte alternative framdriftssystem til den minste yrkesflåten. Ein vil fokusere på ei hybridløysing som nyttar ein kombinasjon av diesel og hydraulisk drift, både til framdrift og til forbruk. Ein ser spesielt på kombinasjonen av diesel og hydraulisk drift, då hydraulisk drift har gode eigenskapar når det kjem til drift ved låge laster. Spesielt i fiskeri operera med eit varierande driftsmønster som krev variasjon i ytselse, og i mange av driftsposisjonane er det ikkje nødvendig med full kapasitet. Både konseptet for hybrid framdriftsanlegg og eit tradisjonelt framdriftsanlegg blir planlagt og vurdert gjennom oppgåva. Dette skal i etterkant vidareførast og installert i nye skrog for å gi gode samanlikningsgrunnlag for effekten av eit hybrid framdriftsanlegg.
dc.description.abstractThe purpose of the assignment is to look into the theoretical part of the value of using an alternative propulsion system. Valuing both the economical- and environmental-part of the subject. The focus will be in a hybrid solution using a combination of diesel and hydraulic operation for propulsion and consumption. The reason we are looking into the combination of diesel and hydraulics, are that hydraulics are known to have good properties when used at low loads. Especially vessels used in fishery have a variation in operating profiles, which not always require full capacity. Both the concept for the hybrid solution and a traditional solution are planned and rated trough the assignment. This will be used later on in the physical installation in two new hulls to give a proper basis for comparison of the effect of using the hybrid solution.
dc.languagenno
dc.publisherNTNU
dc.titleAlternativt framdriftssystem til den minste yrkesflåten
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel