Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorBil-Jaruzelska, Anna
dc.contributor.authorØdegård, Hedvig
dc.date.accessioned2021-09-24T18:36:15Z
dc.date.available2021-09-24T18:36:15Z
dc.date.issued2021
dc.identifierno.ntnu:inspera:77725432:36847330
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2781994
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractTil tross for den enorme veksten som har oppstått innen bruk av sosiale medier for politisk mobilisering, er det overraskende lite forskning innenfor dette feltet. Med hensikt om å illustrere de mange mulighetene for kommunikative strategier som kan brukes for å samle og inspirere flere potensielle stemmere innen det digitale landskap, undersøker jeg noen av kommunikasjonsstrategiene som ble brukt av det amerikanske Vote Save America-initiativet i forkant av presidentvalget 2020.
dc.description.abstractDespite the enormous growth that has been happening for social media within political mobilization, there has been surprisingly little research done on this subject. With intention of illustrating the many opportunities for communicative strategies to be used to assemble and inspire more potential voters within the digital landscape, I investigate some of the communication strategies utilized by the american Vote Save America initiative in preparation for the 2020 presidential race.
dc.languageeng
dc.publisherNTNU
dc.titleHow Twitter can function as a tool for mobilization
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel