Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorGustafsson, Hana
dc.contributor.advisorDahl, Anne
dc.contributor.authorHelle, Amanda
dc.date.accessioned2021-09-24T18:31:59Z
dc.date.available2021-09-24T18:31:59Z
dc.date.issued2020
dc.identifierno.ntnu:inspera:55998679:9232451
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2781857
dc.description.abstractI læreplanen for engelskfaget er den interkulturelle delen av språket framheva, men kva tenkjer eigentleg lærarar om rolla kultur har i språkundervisninga? Denne masteroppgåva har undersøkt korleis lærarar i framandspråket engelsk i vidaregåande opplæring forstår forholdet mellom å undervise i språk og å undervise i kultur. Gjennom ein utforskande casusstudie og bruk av observasjon, djubdeintervju og fokusgrupper med elevar, har oppgåva svart på to forskningsspørsmål: FS1: Kva er vidaregåande lærarar i engelsk si forståing av forholdet mellom å undervise i språk og å undervise i kultur? FS2: Korleis reflekterar denne forståinga praksisen deira i klasserommet? Denne artikkelen brukar funn frå obervasjonar gjort i tre engelskklassar, samt intervjuer med to lærarar i framandspråket engelsk. Funna indikerer at lærarane si forståing av samanhengen mellom å undervise i språk, og å undervise i kultur var ulike; læraren for fellesfaget engelsk rekna det kommunikative aspektet som mest viktig i språklæring, medan læraren i programfaget hadde eit mykje større fokus på den interkulturelle delen av språklæringa. Bortsett frå i ykesfagklassen, samsvarte praksisen i klasserommet i stor grad med det lærarane hadde rapportert i intervjua. Funna indikerar at det kan vere ein samanheng mellom dei ulike faga og korleis lærarar forstår samanhengen mellom språklæring og kultur.
dc.description.abstractIn the Norwegian English subject curriculum, the intercultural components of language is highlighted, but how do teachers understand the role of culture in language teaching? This study explored EFL teachers in upper secondary school’s understanding of the relationship between teaching language and teaching culture. By conducting an exploratory case study with the data collection methods of observation, in-depth teacher interviews and focus group interviews with pupils, the study has answered the research questions: RQ1: What is upper secondary English FL teachers’ understanding of the relationship between teaching language and teaching culture? RQ2: How are these understandings reflected in the classroom practice? The study is based on the findings from observation in three English classes and interviews with two EFL teachers. The findings revealed that the teachers’ understanding of the relationship between teaching language and teaching culture was diverse; the common subject English teacher understood the communicative components as most essential in language learning, while the International English teacher had a much larger focus on the intercultural aspects of language. The classroom practice did to a large extent correlate with what the teachers had reported in their interviews; however, the vocational class observed was an exception. The findings indicate that there might be a correlation between teachers’ understanding of the relationship between teaching language and teaching culture and the different English subjects taught.
dc.language
dc.publisherNTNU
dc.titleThe relationship between teaching language and teaching culture. An empirical study of EFL-teachers understandings in a Norwegian context.
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel