The feasibility of all-electric coastl fishing vessels based on AIS data
Master thesis
Date
2020Metadata
Show full item recordCollections
- Institutt for marin teknikk [3472]
Description
Full text not available
Abstract
For å redusere utslepp og stoppe aukinga av den globale temperaturen, handling er nødvendig.Ein teknologi som kan erstatte forbrenningsmotoren som er brukt i dag, er batteriteknologi.Tal frå Sintef, seier at det er ein forventa reduksjon av 80000 tonn CO2 kan bli einrealitet om alle små fiskefartøy var heilelektrisk. I denne oppgåva har AIS blitt skrevet, ogAIS-data har blitt dekoda inn i ein stor database. Denne dataen har blitt brukt til å følge småfiskefartøy og lage ein metode for å kartlegge korleis fartøya opererar.
Fremdrifts- og batteriteknologi brukt om bord i fartøy i dag er beskrevet og vist.
Forskjellege fiskemetodar for små kystnære fiskerfartøy har blitt diskutert og den mest aktuellemetodene for batteribruk har blitt valt til vidare analyse. Her er line og garn valt, ognot og tråler valgt bort på grunn av høgare kraftforbruk. Korleis fartøya opererer er diskutert. To reduce emission and the stop the increase of the global temperature, actions need to betaken. One technology that can replace the combustion engines used today, is battery technology.According to Sintef, an expected reduction of 80000 tonnes of CO2 can be done if allthe small fishing vessels was all-electric. In this thesis, AIS has been described, and AIS datahas been decoded into a large database. This has been used to track fishing vessels and tocreate amethod for determining the power demand.
Propulsion and battery technologies which is used on board vessels today has been describedand shown.
Different fishing methods for small coastal fishing vessels have been discussed and the mostappropriate methods for battery power have been chosen for further analysis. Here longlineand gillnet was chosen, and seine and trawler was not included due to much higher powerdemand. How the vessels operate are discussed.