• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Fakultet for ingeniørvitenskap (IV)
  • Institutt for marin teknikk
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Fakultet for ingeniørvitenskap (IV)
  • Institutt for marin teknikk
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The feasibility of all-electric coastl fishing vessels based on AIS data

Drønen, SImon
Master thesis
Thumbnail
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/2780114
Utgivelsesdato
2020
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Institutt for marin teknikk [2885]
Beskrivelse
Full text not available
Sammendrag
For å redusere utslepp og stoppe aukinga av den globale temperaturen, handling er nødvendig.

Ein teknologi som kan erstatte forbrenningsmotoren som er brukt i dag, er batteriteknologi.

Tal frå Sintef, seier at det er ein forventa reduksjon av 80000 tonn CO2 kan bli ein

realitet om alle små fiskefartøy var heilelektrisk. I denne oppgåva har AIS blitt skrevet, og

AIS-data har blitt dekoda inn i ein stor database. Denne dataen har blitt brukt til å følge små

fiskefartøy og lage ein metode for å kartlegge korleis fartøya opererar.

Fremdrifts- og batteriteknologi brukt om bord i fartøy i dag er beskrevet og vist.

Forskjellege fiskemetodar for små kystnære fiskerfartøy har blitt diskutert og den mest aktuelle

metodene for batteribruk har blitt valt til vidare analyse. Her er line og garn valt, og

not og tråler valgt bort på grunn av høgare kraftforbruk. Korleis fartøya opererer er diskutert.
 
To reduce emission and the stop the increase of the global temperature, actions need to be

taken. One technology that can replace the combustion engines used today, is battery technology.

According to Sintef, an expected reduction of 80000 tonnes of CO2 can be done if all

the small fishing vessels was all-electric. In this thesis, AIS has been described, and AIS data

has been decoded into a large database. This has been used to track fishing vessels and to

create amethod for determining the power demand.

Propulsion and battery technologies which is used on board vessels today has been described

and shown.

Different fishing methods for small coastal fishing vessels have been discussed and the most

appropriate methods for battery power have been chosen for further analysis. Here longline

and gillnet was chosen, and seine and trawler was not included due to much higher power

demand. How the vessels operate are discussed.
 
Utgiver
NTNU

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit