Implementering av Inquiry Based Learning i matematikk på ungdomstrinnet - En kvalitativ studie av et lærerkollegiums utviklingsprosjekt
dc.contributor.advisor | Sikko, Svein Arne | |
dc.contributor.author | Haugen, Trude Stokkan | |
dc.date.accessioned | 2020-12-15T07:29:43Z | |
dc.date.available | 2020-12-15T07:29:43Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2719355 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | NTNU | en_US |
dc.title | Implementering av Inquiry Based Learning i matematikk på ungdomstrinnet - En kvalitativ studie av et lærerkollegiums utviklingsprosjekt | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en_US |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Institutt for lærerutdanning [3816]