dc.contributor.advisor | Håland, Erna | nb_NO |
dc.contributor.author | Mohn, Hilde Stuedahl | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:45:25Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:45:25Z | |
dc.date.created | 2013-09-19 | nb_NO |
dc.date.issued | 2013 | nb_NO |
dc.identifier | 650011 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/271805 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for voksnes læring og rådgivningsvitenskap | nb_NO |
dc.title | Læring gjennom refleksjon - en studie av debriefing etter simulatortrening | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 46 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for voksnes læring og rådgivningsvitenskap | nb_NO |