dc.contributor.advisor | Håland, Erna | nb_NO |
dc.contributor.author | Nordø, Lilia | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:44:52Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:44:52Z | |
dc.date.created | 2011-09-30 | nb_NO |
dc.date.issued | 2011 | nb_NO |
dc.identifier | 444974 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/271609 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for voksnes læring og rådgivningsvitenskap | nb_NO |
dc.subject | Social and Behavioural Science, Law | en_GB |
dc.subject | profesjonsutvkling | no_NO |
dc.subject | tolkeyrket | no_NO |
dc.title | Profesjonsutvikling i tolkeyrket: En kvalitativ studie av ulike forståelser av kompetanse, læring og utvikling i tolkeyrket | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 50 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for voksnes læring og rådgivningsvitenskap | nb_NO |