dc.contributor.advisor | Kibsgaard, Sonja | nb_NO |
dc.contributor.author | Søberg, Toril | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:39:52Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:39:52Z | |
dc.date.created | 2014-07-31 | nb_NO |
dc.date.issued | 2013 | nb_NO |
dc.identifier | 735730 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269975 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.title | Orker du å høre hva jeg har å fortelle?: En kvalitativ studie om hvordan barnehagens personale og ledelse kan arbeide for at barn som utsettes for seksuelle overgrep tør å fortelle om det, samt at barns signaler på at de kan være utsatt for overgrep blir oppfattet og tatt på alvor. | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 68 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |