Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorVolckmar, Ninanb_NO
dc.contributor.authorHopmark, Elisenb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:39:49Z
dc.date.available2014-12-19T14:39:49Z
dc.date.created2014-07-30nb_NO
dc.date.issued2013nb_NO
dc.identifier735675nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/269955
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO
dc.title«Grisen blir ikke feitere av å bli veid»: En kvalitativ studie av læreres og spesialpedagogers forståelse av Kunnskapsløftets mål om et inkluderende læringsmiljø, og deres opplevelse av å skulle realisere dette målet i klasserommetnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber69nb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel