dc.contributor.advisor | Volckmar, Nina | nb_NO |
dc.contributor.author | Hopmark, Elise | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:39:49Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:39:49Z | |
dc.date.created | 2014-07-30 | nb_NO |
dc.date.issued | 2013 | nb_NO |
dc.identifier | 735675 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269955 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.title | «Grisen blir ikke feitere av å bli veid»: En kvalitativ studie av læreres og spesialpedagogers forståelse av Kunnskapsløftets mål om et inkluderende læringsmiljø, og deres opplevelse av å skulle realisere dette målet i klasserommet | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 69 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |