dc.contributor.advisor | Frostad, Per | nb_NO |
dc.contributor.author | Havdal, Linda | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:39:42Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:39:42Z | |
dc.date.created | 2014-05-02 | nb_NO |
dc.date.issued | 2013 | nb_NO |
dc.identifier | 715272 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269912 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.title | Drivere til økt bruk av spesialundervisning i grunnskolen: Vurderinger fra skoler som ligger over og under landsgjennomsnittet i andel elever med spesialundervisning | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 52 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |