dc.contributor.advisor | Skaalvik, Einar M. | nb_NO |
dc.contributor.author | Almli, Ann-Helen Stenberg | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:39:37Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:39:37Z | |
dc.date.created | 2014-04-02 | nb_NO |
dc.date.issued | 2013 | nb_NO |
dc.identifier | 709631 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269874 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.title | Den gode relasjonen mellom lærer og elev: En kvalitativ studie av 4 elever med spesifikke lese- og skrivevansker sin opplevelse av en god relasjon med lærer og hva de verdsetter og legger merke til i denne relasjonen | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 51 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |