Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorSteen-Olsen, Tove Herborgnb_NO
dc.contributor.authorTømmerås, Ingrid Sundnb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:39:33Z
dc.date.available2014-12-19T14:39:33Z
dc.date.created2014-02-21nb_NO
dc.date.issued2013nb_NO
dc.identifier698403nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/269848
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO
dc.title"Ved økt assistenbruk rekker budsjettet": En kvalitativ studie på hvordan ufaglærte i skolen opplever egen tilstrekkelighet i sitt arbeid med spesialpedagogiske arbeidsoppgavernb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber53nb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel