dc.contributor.advisor | Steen-Olsen, Tove Herborg | nb_NO |
dc.contributor.author | Tømmerås, Ingrid Sund | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:39:33Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:39:33Z | |
dc.date.created | 2014-02-21 | nb_NO |
dc.date.issued | 2013 | nb_NO |
dc.identifier | 698403 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269848 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.title | "Ved økt assistenbruk rekker budsjettet": En kvalitativ studie på hvordan ufaglærte i skolen opplever egen tilstrekkelighet i sitt arbeid med spesialpedagogiske arbeidsoppgaver | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 53 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |