Show simple item record

dc.contributor.advisorThorshaug, Arvenb_NO
dc.contributor.authorBrøndbo, Ann Kristinnb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:39:30Z
dc.date.available2014-12-19T14:39:30Z
dc.date.created2014-01-14nb_NO
dc.date.issued2013nb_NO
dc.identifier687540nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/269828
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO
dc.titleHvordan oppleves en elev med utfordrende atferd sitt utbytte av deltakelse i "De utrolige årenes" "Dinosaurskolen" – forebygging, med fokus på opplæring og utvikling av sosial og emosjonell kompetansenb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber73nb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record