dc.contributor.advisor | Thorshaug, Arve | nb_NO |
dc.contributor.author | Brøndbo, Ann Kristin | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:39:30Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:39:30Z | |
dc.date.created | 2014-01-14 | nb_NO |
dc.date.issued | 2013 | nb_NO |
dc.identifier | 687540 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269828 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.title | Hvordan oppleves en elev med utfordrende atferd sitt utbytte av deltakelse i "De utrolige årenes" "Dinosaurskolen" – forebygging, med fokus på opplæring og utvikling av sosial og emosjonell kompetanse | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 73 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |