Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorThorshaug, Arvenb_NO
dc.contributor.authorTrondsgård, Eldrinb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:39:29Z
dc.date.available2014-12-19T14:39:29Z
dc.date.created2013-11-13nb_NO
dc.date.issued2013nb_NO
dc.identifier663994nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/269822
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO
dc.titleSammenhengen mellom den opplevde økningen i omfanget av spesialundervisning og implementeringen av Kunnskapsløftet: En dokumentstudie av implementeringen av Kunnskapsløftet og dens innvirkning på økningen i omfanget av spesialundervisning i grunnskolennb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber52nb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel