dc.contributor.advisor | Thorshaug, Arve | nb_NO |
dc.contributor.author | Trondsgård, Eldri | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:39:29Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:39:29Z | |
dc.date.created | 2013-11-13 | nb_NO |
dc.date.issued | 2013 | nb_NO |
dc.identifier | 663994 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269822 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.title | Sammenhengen mellom den opplevde økningen i omfanget av spesialundervisning og implementeringen av Kunnskapsløftet: En dokumentstudie av implementeringen av Kunnskapsløftet og dens innvirkning på økningen i omfanget av spesialundervisning i grunnskolen | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 52 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |