dc.contributor.advisor | Mjaavatn, Per Egil | nb_NO |
dc.contributor.advisor | Tolgensbakk, Anne | nb_NO |
dc.contributor.author | Nilsen, Anita | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:39:24Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:39:24Z | |
dc.date.created | 2013-04-10 | nb_NO |
dc.date.issued | 2012 | nb_NO |
dc.identifier | 615482 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269782 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet | nb_NO |
dc.subject | Social and Behavioural Science, Law | en_GB |
dc.title | Hvordan opplever tunghørte elever hjelpen de får på ungdomsskolen?: Interjvu med tre moderat tunghørte elever på 9. klasetrinn | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 54 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for ingeniørvitenskap og teknologi | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |