dc.contributor.advisor | Klomsten, Anne Torhild | nb_NO |
dc.contributor.author | Høsøien, Unni | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:39:15Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:39:15Z | |
dc.date.created | 2012-12-12 | nb_NO |
dc.date.issued | 2012 | nb_NO |
dc.identifier | 576296 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/269727 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |
dc.subject | Social and Behavioural Science, Law | en_GB |
dc.subject | skoleeier | no_NO |
dc.subject | relasjonsledelse | no_NO |
dc.title | Skoleeier viser vei: Hvordan rektor kan videreutvikle sin relasjonskompetanse gjennom refleksjon og trening | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 50 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt | nb_NO |