Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorFrostad, Pernb_NO
dc.contributor.authorLangeland, Heidinb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:39:14Z
dc.date.available2014-12-19T14:39:14Z
dc.date.created2012-12-07nb_NO
dc.date.issued2012nb_NO
dc.identifier574973nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/269717
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO
dc.subjectSocial and Behavioural Science, Lawen_GB
dc.titleUngdomsskoleelevers tanker om matematikkundervisning og matematikkunnskap: En kvantitativ studienb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk instituttnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel